• Previous
  • Další

Snake dream..další z Hadovo motorek

Připravuje se...

Můj kamarád Had si již delší dobu pohrával s myšlenkou o pořízení si nového motocyklu.Nejdřív přemýšlel o koupi jedné mojí stavby,ale posléze se rozhodl pro novou kompletní stavbu motocyklu.Navíc že stavba bude realizovaná do barev klubu,jehož je členem.Hells Angels-Bohemia.Požadavek byl jasný.Tvrdý s vysoko postaveným krkem rám-dlouhá vidlice,80ti drátová kola,SaS 124" motor.Zmiňovaný motor byl vcelku hned.Had ho měl u mne v záloze z jiné výměny staveb která se v minulosti prováděla a čekal u Franty na krámu na svou příležitost.Ostatní šlo relativně rychle.Rám mi postavila na zakázku dle požadavku prostřednictvím Customchromme Evropa a fa Santee firma v USA,taktéž nádrž a zadní blatník.Vidlici Springer je od WaW.Výfuky od Paoly Jaffe,kola,převodovka 6 kvalt,primár 3,35" převod,brzdy,kotouče a další je od mého výrobce.Ostatní,např. přepákování,páčky,stojan,přepínače...je od jedné Italské fa Kustomtech.Kontakt na tuto firmu mám od jíž bohužel nežijícího kamaráda z Itálie,který stavěl motocykly pro Hells Angels.Franta Binka provedl kompletaci před lakováním a designové úpravy.Následovala příprava před lakem.Tímto úkolem byl pověřen Zbyněk Tureček.Pak přišla poslední část ve fázi lakování.Vytváření návrhu a realizace samotného lakování.Velmi mne zajímalo pojetí barevné kombinace.Od začátku bylo jasné že motocykl bude v klasických barvách.Ale vzhledem k plochám bílé,která převládá na celém motocyklu jsme lak dotvářely formu vodotisku -nejedná se o žádný styl lepení obrázků,jen provedený airbrush na některých místech je potlačen do základní barvy a vytváří tak tento dojem.Tento styl jsem již v minulosti praktikoval na New Blood a výsledek byl velmi pěkný.Myslíme že i tentokrát bude vše pozitivní a SLIMGRAFIX odvedla dobře svou práci.Nyní se ještě dodělávají věci,jako např. sání ve 3D,sedačka z kůže Platýse,bude ještě jedna sedačka,jak jinak než z kůže Hada. Lakování a ostatní části jsou hotové.Motocykl se nyní začíná u Franty skládat do koncové podoby.Tento motocykl je zajímaví hlavně tím že jeho realizace probíhá velmi rychle díky tomu že většina dílů byla již před montáží finálně hotová od dodavatele a odpadly nám-respektive Frantovi z 80% nákladné dodělávací práce na všech kovových částech.Motocykl je také postavený s ohledem na přísné nároky unie.Přihlašoval se v Německu a splňuje euro 3.Celková doba stavby je cca 6 měsíců.

Přihlášení