• Previous
  • Další

Event horizon

Event horizon

Co říci...........Motor 3.3 litru a kolem jsme motaly trubky.Olejovka v rámu,nádrž v blatníku..........Technokratický design který oslovuje většinu nezávislých ale bohužel v dnešní době old school jsme jako stavitelé v nevýhodě.

Na mistrovství Evropy  na jaře 2007 jsem se umístil na patnáctém místě a vybojoval si nominaci na výstavu v USA v kategorii motocykl s netradičním motorem.Závada na axiálním ložisku mne letos vyřadila z boje na výstavě pořádané stejně jako mistrovství Evropy firmou Customchromme ve Faak am see.Nakonec jsem si s kolegou ze zahraničí vylepšil skóre na dvou soutěžích stavitelů které se konaly letos na podzim v Německu.Obě dvě jsem vyhrál best of v kategorii radikálních staveb.

 

Motocykl nasál  mnoho ocenění.Počínaje prvním místem na výstavě Bohemia Custom přes umístnění na mistrovství evropi a vítězství Best of a Radikál na soutěži stavitelů na dvou výstavách koncem roku v německu.      

          Dále mistr východní evropy s nominací do Sturgis 2008.

V první dvacítce celkového hodnocení ve světě.Zlatá plaketa ve Sturgis.... soutěž firem.

      

PRODÁNO. Firmě   www.motoscoot.cz   ,majitel,Pavel Brída  

 



Event horizon

Co říci...........Motor 3.3 litru a kolem jsme motaly trubky.Olejovka v rámu,nádrž v blatníku..........Technokratický design který oslovuje většinu nezávislých ale bohužel v dnešní době old school jsme jako stavitelé v nevýhodě.Dnes bohužel stačí někdy jen poskládat ze starých dílů motocykl a potencionální stavitel old-school je hned ve výhodě.Na mistrovství Evropy letos na jaře jsem se umístil na patnáctém místě a vybojoval si nominaci na výstavu v USA v kategorii motocykl s netradičním motorem.Závada na axiálním ložisku mne letos vyřadila z boje na výstavě pořádané stejně jako mistrovství Evropy firmou Customchromme ve Faak am see.Nakonec jsem si s kolegou ze zahraničí vylepšil skóre na dvou soutěžích stavitelů které se konaly letos na podzim v Německu.Obě dvě jsem vyhrál best of v kategorii radikálních staveb.Na stavbě tohoto motocyklu se podílely z největší části:Bouška Vladislav fa Raw style-ocelová příprava a zadní část nádrže s blatníkem.Radek Leví fa Lrs-výroba technických částí,výfuky,frézování.Petr Šimák fa slimgrafix-lakování a airbrush.Zbyněk Tureček-lakování.Michal Štolba-elektroinstalace.

Přihlášení